Wat kan ik wel en niet eten om af te vallen?

0
251
dieet met ei

Geraffineerde voedingsmiddelen

Het is aan te raden om geraffineerde voedingsmiddelen te vermijden. In geraffineerde voedingsmiddelen zitten veel ongezonde toevoegingen. De geraffineerde producten krijgen tijdens het productieproces veel overbodige toevoegingen. In veel gevallen zijn vetten ook aanwezig.

Groenten als tussendoortje of snack

Consumeer groenten als tussendoortje voor de grote maaltijden. Neem een tussendoortje met weinig calorieën als je een snack kiest. De meeste personen pakken fruit voor een snack tussendoor. Ze bevatten doorgaans vele micronutriënten.

Suikerproducten moeten ontweken worden

Ontwijk producten met suiker. Je raakt al kilo’s kwijt door enkel producten met suiker niet te eten. Producten met suiker worden in de bloedbaan meteen gewijzigd naar glucose. De overtollige glucose wordt door het lichaam opgeslagen als vetreserve.

Noten zijn goed voor je

Neem noten als een extra portie. Je hebt altijd een goed tussendoortje wanneer je overal en altijd een zakje noten bij je hebt. In noten zitten goede vetten. Dit zijn bijvoorbeeld noten zoals amandelen.

Eet vaker een ei

Eieren hebben veel nutriënten. In verscheidene maaltijden kunnen eieren gegeten worden. Het hoogwaardige eiwit van een ei heeft een hoge biologische waarde. Het eigeel van een ei bezit veel voedingsstoffen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here