Zo bereik je jouw doelen

0
227
makelaar

Heb je ooit zo’n dag gehad waarop je je doelen hebt gesteld en met een grote kop koffie gaat zitten en een redelijk en tastbaar plan probeert te bedenken om die doelen te bereiken? Bij deze een aantal tips om ze ook daadwerkelijk te bereiken

Doel 1: Minder eten

Ben je bereid om minder te eten en niet slechter te eten dan gewoonlijk? Dat is heel gemakkelijk te bereiken. Wees gefocust en laat je niet afleiden. We raden aan om eens een slowcooker of een slowgrill te gebruiken. Op die manier kun je verschillende etenswaren tegelijkertijd en langzaam koken.

Doel 2: Meer bewegen

Beweeg elke dag minstens 5 minuten, vijf dagen per week. Bouw het langzaam op, bijvoorbeeld tot een uur. Ook in dit geval is het belangrijk om gefocust te blijven. Wedden dat je je binnenkort een stuk fitter voelt? Combineer dit doel met minder eten om gezonder te leven. Het kan ook helpen om meer te bewegen met iemand anders. Gelukkig mag je tijdens deze pandemie nog steeds buitensporten met iemand anders. Je stimuleert elkaar en dat helpt zeker.

Doel 3: Wees positief

Het klinkt misschien een beetje zweverig, maar het helpt echt om positief te zijn. Of je nu minder wilt gaan eten of meer wilt bewegen: door een positieve mindset kun je heel wat bereiken. We raden aan om eens Yoga uit te proberen of te mediteren. Daardoor creëer je rust in je hoofd, waardoor het gemakkelijker is om structuur te creëren. En daardoor realiseer je bepaalde doelen weer sneller. Ideaal!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here